Oferta pracy

Utworzono dnia 11.04.2024

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej  w Olecku poszukuje pracownika na stanowisko

Asystent Rodziny

 

Asystentem rodziny może zostać osoba która:

1) Posiada:

a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub

b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub

 c) wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;

2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;

3) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;

4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.

 

Wymagane dokumenty:

–  list motywacyjny oraz CV,

–  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

 

Dokumenty należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olecku ul. Kolejowa 31 (sekretariat), na adres poczty elektronicznej mops@mops.olecko.pl, lub poprzez  ePUAP:  /mopswolecku/SkrytkaESP . Kontakt telefoniczny 87 520 42 33.

                                                                                                 

Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy  Społecznej
w Olecku
Iwona Łazarska