Świadczenie DOBRY START będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Utworzono dnia 01.07.2021

Plakat z napisem Dobry Start 300 dla ucznia

Od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną przez:

• Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS  PUE ZUS,
• portal Emp@tia,
• bankowość elektroniczną.

Wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Jeżeli nie posiadasz profilu PUE ZUS, przyjdź na spotkanie z ekspertem ZUS, który założy go dla Ciebie.

Zapraszamy: termin 14 lipca 2021 r. godz. 09:00 - 13:00, KRUS w Olecku, ul. Armii Krajowej 25

Profil PUE ZUS możesz również założyć samodzielnie. Więcej informacji na stronie https://www.zus.pl/baza-wiedzy/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/jak-zarejestrowac-konto-na-pue