Nabór na stanowisko Kierownika w Oleckim Klubie Seniora

Utworzono dnia 16.02.2022
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OLECKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik w Oleckim Klubie Seniora Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Olecku
1. Wymagania niezbędne :
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie wyższe na kierunkach mających zastosowanie przy realizacji zadań pomocy społecznej;
  5. co najmniej pięcioletni straż pracy zgodnie z załącznikiem nr 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. (Dz.U. z 2021 r., poz. 1960),w tym trzy lata w pomocy społecznej;
  6. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej- zgodnie z art.122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz.U. z 2021 r., poz. 2268 z późn. zm.);
  7. znajomość regulacji prawnych na stanowisku pracy z zakresu pomocy społecznej;
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
  9. nieposzlakowana opinia.
 
2 . Wymagania dodatkowe :
 
  1. Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu.
  2. Znajomość funkcjonowania systemu pomocy społecznej oraz przepisów prawnych dotyczących pomocy społecznej.
  3. Znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, w szczególnościw zakresie: pomocy społecznej, samorządu gminnego, finansów publicznych, naruszenia dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, ustawy o rachunkowości, kodeksu postępowania administracyjnego.
  4. Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawnych.
  5. Zdolność analitycznego myślenia.
  6. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu office, oraz innych urządzeń biurowych
  7. Umiejętność nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, samodzielność podczas rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy.
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Kierowanie bieżącą działalnością Oleckiego Klubu Seniora.
  2. Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu.
  3. Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
  4. Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Oleckiego Klubu Seniora.
  5. Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu.
  6. Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia,
  7. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
  8. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie.
  9. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów.
  10. Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
  11. Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów.
  12. Organizowanie form wsparcia dla Seniorów. Motywowanie Seniorów do działań na rzecz samopomocy i działań wolontarystycznych na rzecz innych.
  13. Organizowanie działań edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu.
  14. Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
  15. Dokonywanie w ramach budżetu Klubu stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
  16. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu.
  17. Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu.
  18. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach.
  19. Reprezentowanie Oleckiego Klubu Seniora na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu.
 
 4.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. praca w budynku piętrowym bez windy, usytuowanie stanowiska na parterze budynku,
  2. praca wymagająca znajomości komputera;
  3. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych szkodliwych warunków pracy,
  4. praca w 1/2 etatu wymiaru czasu pracy.
 
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru :
 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej  w Olecku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 6%.
 
6. Wymagane dokumenty:
  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
  2. własnoręcznie podpisane curriculum vitae ( CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej);
  3. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru;
  4. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji, ukończonych kursach i szkoleniach; 
  5. kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy zawodowej; 
  6. inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata- zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru.
 
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
 
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 25 lutego 2022 r. do godz. 10:00 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olecku, ul. Kolejowa 31, w sekretariacie pokój nr 12 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Oleckiego Klubu Seniora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olecku” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do MOPS). Dokumenty, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olecku po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
 
8. Sposób prowadzenia rekrutacji:
  1. Wstępnej analizy dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym- Komisja Rekrutacyjna dokona w dniu 25 lutego 2022 r.
  2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie.
 
9. Dodatkowe informacje:
  1. brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach , będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych;
  2. złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu;
  3. osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji;
  4. z przeprowadzonego naboru sporządzony będzie protokół;
  5. informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olecku, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie MOPS;
  6. wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy z tym , że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy;
  7. po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych, natomiast pozostałych kandydatów dokumenty zostaną zwrócone drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru;
 
Olecko, dnia 16 lutego 2022 r.
 
 Dyrektor
 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
 w Olecku
 mgr Marta Malinowska
 
 
 

ZAŁĄCZNIKI